Po příchodu do střediska Bělá

  1. Příjem na oddělení non-stopu - předáme Vám ubytovací řád a základní informace, vystavíme identifikační kartu, kterou potřebujete k tomu, abyste mohli využívat různé služby ve středisku.
  2. Ubytování - ubytujeme Vás na pokoj, předáme vám klíče a ložní prádlo.
  3. Pohovor se sociálním pracovníkem - nejpozději do tří dnu od příchodu. Zjistíme Vaše specifické potřeby, seznámíme Vás s právy a povinnostmi a s nabídkou služeb.
  4. OAMP - vyznačíme Vám adresy pobytu do průkazu žadatele o mezinárodní ochranu (pokud už nemáte vyznačeno z předchozího střediska). Více informací najdete v sekci Azylové řízení.

K čemu je identifikační karta?

  • Slouží k tomu, abychom Vás rozpoznali a mohli Vám poskytovat služby. Při každém odchodu ze zařízení necháte svou identifikační kartu u pracovníků. Při příchodu Vám ji zase vrátíme.