Non-stop služba - Bělá

24 hodin denně, 7 dní v týdnu

budova B03 přízemí

  • Při prvním příchodu do zařízení Vám pracovník non-stopu řekne základní informace o chodu střediska, informuje Vás o Vašich právech a povinnostech a službách ve středisku. Dostanete ID kartu, kterou mějte stále u sebe.
  • Non-stop slouží především jako recepce, pokud Vám bude potřeba předat nějaký dokument nebo důležitou informaci, kontaktujeme Vás.
  • Pokud máte potíže (zdravotní, s dalšími klienty apod.) mimo pracovní dobu sociálních pracovníků, obracejte se na pracovníky non-stopu.
  • Pokud Vám přijde pošta, vyvěsíme informaci na dveře non-stopu. 
  • Můžete si zde zapůjčit sportovní vybavení (míče, karty, pálky atd.).

Hlídejte si platnost všech Vašich průkazů - hlavně zdravotního pojištění a průkaz žadatele od OAMP.

Opuštění střediska - propustka

  • Pokud odcházíte mimo středisko na více než 24 hodin, oznamte to pracovníkům non-stopu, vyřeší s Vámi vše potřebné.
  • Pokud jste na propustce a pouze si potřebujete něco zařídit nebo se vrátit do střediska, jsou Vám pracovníci k dispozici v pracovní dny od 7.00 do 15.30 hodin. 

Pošta během propustky

Když jste na propustce a přijdete si na OAMP vyřídit novou propustku, zeptejte se na non-stopu jestli tu nemáte poštu. 

Ukončení pobytu ve středisku

  • Při ukončení služeb ve středisku Vám předáme výstupní listy a vrátíte všechny zapůjčené věci. Také Vám vyplatíme kapesné za dny, které jste tu bydlel/a.