po příchodu do střediska Bělá

  1. Příjem na oddělení non-stopu - předáme vám ubytovací řád a základní informace, vystavíme identifikační kartu, kterou potřebujete k tomu, abyste mohli využívat různé služby ve středisku.
  2. Ubytování - ubytujeme vás na pokoj, předáme vám klíče a ložní prádlo.
  3. Pohovor se sociálním pracovníkem - nejpozději do tří dnu od příchodu. Zjistíme vaše specifické potřeby, seznámíme vás s právy a povinnostmi a s nabídkou služeb.
  4. OAMP - vyznačíme vám adresy pobytu do průkazu žadatele o mezinárodní ochranu (pokud už nemáte vyznačeno z předchozího střediska). Více informací najdete v sekci Azylové řízení.

K čemu je identifikační karta?

  • Slouží k tomu, abychom vás rozpoznali a mohli vám poskytovat služby. Při každém odchodu ze zařízení necháte svou identifikační kartu u pracovníků. Při příchodu vám ji zase vrátíme.