non-stop - Zastávka

02.11.2020

24 hodin denně, 7 dní v týdnu

budova 02 v přízemí

Pošta

Když jste na propustce a přijdete si na OAMP vyřídit novou propustku, zeptejte se na non-stopu jestli nemáte poštu. 

V případě, že vás potřebujeme rychle kontaktovat, uslyšíte rozhlasem svoje jméno a místo kam máte přijít.

  • Při prvním příchodu do zařízení vám pracovník non-stopu podá základní informace o chodu střediska, informuje vás o vašich právech a povinnostech a službách ve středisku. Dostanete ID kartu, kterou mějte stále u sebe.
  • Non-stop slouží především jako recepce, pokud vám bude potřeba předat nějaký dokument, důležitou informaci, poštovní zásilku a non-stop vás vyvolá rozhlasem - prosím dojděte na non-stop.
  • Pokud máte potíže (zdravotní, v soužití s dalšími klienty apod.) mimo pracovní dobu sociálních pracovníků a Zdravotnického zařízení, obracejte se na pracovníky non-stopu.
  • Na non-stopu si při pobytu v příjímacím středisku můžete objednat nákup a směnit peníze.
  • Pokud odcházíte mimo středisko na více než 24 hodin, oznamte to pracovníkům non-stopu, vyřeší s vámi vše potřebné.
  • Pokud jste na propustce a pouze si potřebujete něco zařídit nebo se vrátit do střediska, jsou vám pracovníci k dispozici v pracovní dny od 7.00 do 15.30 hodin.
  • Při každém odchodu ze střediska necháte svou ID kartu u ostrahy v budově 01.